Program Smart Mobile SPA (SMS)

Program SMS batch ke 4 dan yang terakhir yang saya sertai pada 10 & 11 Mei 2014. Untuk batch yang ke 4 ni...kami semua 15 peserta yang terlibat. 

Kerana apa saya menyertai program ini??

Pertama sekali kerana saya memang minat dalam bidang ni...dari dulu lagi memang saya berangan klu ada peluang...memang saya nak menuntut ilmu pasal bidang ni seperti facial terutamanya. Program ini bukan semata-mata kita belajar facial saja...tapi ada juga belajar teknik2 urutan muka, plan pemasaran offline dan online dan cara menggunakan scanner kulit...dan belajar tentang kulit.

Setelah tamat kursus 2 hari ni....bukan berhenti di situ sahaja....kita akan di pantau dari segi kelas susulan iaitu coaching class selama 6 bulan supaya kami benar- benar mahir dalam bidang ini.

Saya pun setelah tamat kursus itu hari....saya telah bergerak ke sana ke mari untuk biz Mobile Spa ni....alhamdullilah kebanyakkan pelanggan-pelanggan saya sangat berpuashati dengan servis yang saya berikan.

Harapan saya....dengan adanya minat terhadap bidang ini....walau di mana saja saya berada dan akan pergi....saya tetap akan melakukannya.





No comments:

Post a Comment